ben halk arasında sarhoş olmadım sarhoş olduktan sonra halk arasına atıldım diyordu mavi yakalı adam yine de içeri attılar 1 gün yattı

sevgili ayıcık; 

karaçam ormanına bakan bir kulübeden bahsetmiştin, hatırla!  ( ayrıntılarını anlatırım bir ara) 

p.s. hikayedeki çocuk gibi yalnızca benim bildiğim örümceklerin yuvalandığı patika gibi 1 yer olsun istiyorum onu ancak o karaçam ormanına bakan dağ evinde bulabilirim 

p.p.s. ben ilk elime aldığımda kitabın adını örümceklerin Yuvarlandığı patika * diye okumuştum 

p.s. iyi bir dişçi tanıyor musun ? 

annem klavyeye bakmadan yazmama şaşırıyor ananem de körler öyle yazıyor diyor lazlar oğullarını seviyor ama bunlar kız da seviyor garip 

neden kedi istiyorsun diye soruyor enix :

.

Bir Cevap Yazın

