git gel

bunu yaşamaya artık o kadar alıştım ki

bulunduğum nokta diye bir kavram söz edilemez 1 şey halini aldı

dur durak yok

hayat jetgiller’i izlediğim zamanların bir anda geçip gitmesi gibi

herzamanki gibi

ordre de jour – kafada buböylemiyazılıyordular var-

gündem demek şu yukardaki françes lafzı

gündem şu demek de vardı kısaca ya neyse

pipolu entel adama özendim

kıllık olsun

gündem elma kabuklu ıhlamur çayı

tabi kii bu çünkü mevsim GRİP MEVSİMİ

toz zencefili ve balı evinizden eksik etmeyin

portakal falan yedikten sonra da çay içmeyin

vitaminini öldürüyormuş

muş

yarın yine gidiyorum haftaya yine evdeyim ama aslında gittiğim yerden eve hiç gelmek istemiyorum bazen eve gelmek istesem de geldiğimde hep geldiğime pişman oluyorum yine de geliyorum sonra yine gidiyorum

gitmek güzel hep

varmak

istenilen 1 mastar

daima

.

.

.

Bir Cevap Yazın

