Renkkuşağım’a

dün yağmur yağarken sokak lambasının önüne düşen damlacıkları sayıyordum. perşembe gecesiydi, dualar kabuldu v yağmur yağıyordu dualar yine kabuldu.

bir sürü çatı vardı görüş alanımda ama hep 3 4 katlı evler… yani betonların tepelerini görüyordum. bacalarını v tüttürdükleri dumanları. yakınlardaki bir tüttürüğün üstüne baktım. 1 martı vardı yalnızca 1 martı v çığlık da atmıyordu sesi yoktu. orada öylece durmuş sağına bakıyordu.

Pencereye yaslanmış dua ederken onu gördüm.

N’ciğime selam söyle martı dedim. her ne kadar ben senin cinsini pek sevmesem d o pek sever dedim. sevene düşen d sevdiğinin sevdiklerini sevmektir öyle değil m, N ?

epey bir martıyı izledikten sonra yatakhane penceresini kapattım. kızlar üşümesinler diye. yer yataklarının yorganlarını hışırdatarak pak karanlıkta yatağıma kavuştum. açık yeşil çizgili mercan pembesi polarıma sarılıp uyudum.

Renkkuşağım’a” üzerine 2 yorum

  1. geçen gün otobüs durağına yürürken martılar vardı burada sitesinin karşısındaki çimenlikte. o kadar uzaktım ki yine de kaçtılar. sabahın çok erken saatiydi. insan yoktu -hoş hiç insan yok ya burada neyse. ben de seni anımsadım. martıların üzerine koşmadan uçtular ya S olsaydı da sövseydik dedim. ama uslandık. en azından 2li kullanabilirim. beraber uslandık birey olarak bla bla bla… 1 martı vardı işte uçmayan martı. o söyledi bana, S’nin çok selamı var dedi (;

Bir Cevap Yazın

