syf 110

İnsanları, benzetişle değil, tam vakıa olarak,kendilerinden habersiz, gidip gelen ölüler halinde görüyorum… Zamanı bir sinema filmine benzetiyor; ve hareketleri perdeden değil, filmin üzerinden ve kesik kesik  takip eder gibi, haşyet içinde kalıyorum…

Ayağımı bastığım noktada arzın kışrı çökecekmişçesine bir istinatsızlık hissine düşüyorum… Kaderi düşünüyorum. Ne yapsam nihayet yapacağım tek bir şey olacağına ve o da alnımın yazısını belirteceğine göre; onu, bütün iradeleri aşan namütenahi bir kucaklayış kabul ediyor ve irademin yanmış bir kibrit gibi bükülüp büzüldüğünü duyuyorum…

Daha anlatayım mı? Vazgeçin canım, siz meccani bedahet duygularınızla yürümeye bakınız!… Benden bedahet hissi kaldırılmıştı.

Nfk O v Ben

Bir Cevap Yazın

