I am who I am; I am not who I am :p

Konuşmayı unuttum bu ara sadece sabah saat 9’da hangi çizgi film tv’de onu biliyorum. Eylül sonu Ekim başı tv patlaması oldu. Bir diziden diğerine, bir kanaldan ötekine zapladım. Araya tozlu kitap sayfaları da girdi; ama pek nadir. Yapılabilecek n vardı? Bundan sonra n olacaktı? (bu sorular burada ne alakaydı?)

..

Sürekli bağırdığının farkında değil ve bu beni korkutuyor. Kendinde olmayışı, konularının arasındaki uçurum… Sorularımın v beynimde çakan soru işaretlerinin adedini arttırmaktan başka bir işi yok. (bu benim yani 3. tekil kişi benim)

Kendini kontrol edemediğinde evrende kayıp hissediyorsun ve okyanus dalgalarına bir camın yansımasında gibi bakmak rahatlatıyor. Tv’den yani… Hafifletiyor bu, kayıplık hissini… (tv önünde patates çuvalı gibiydim: evet!)

Konuşmayı bilmiyorsun v neyi ne kadar bildiğinin farkında değilsin. Kendi içinde uyumsuz, başkalarının yanında uyumlusun. İçimdeki kırık kefeli terazi yansıyor gözlerine sanırım v bundan faydalanmaya çalışıyorlar.

Sevmek fiili anlamını yitirdi.

Ben, feci şekilde üzgünüm. Dünya siyah-beyaz.. Rüyalar zifiri karanlık.. Ben de bir tür gelişim hatası var. Üretildiğim fabrikalar fikri yönden iyi durumdalar. Vazgeçemediğim bir maymun iştahım var. Boşlukta beyhude uçuştan kurtulmalıyım. 2 soluk arası zifiri karanlık 1 düş görmekten de…Düşeyazdım.. Dikenli tomurcuklara tutundum kanattılar ama bağışladılar canımı. ——————————————————————————————————————

p.s. anılar hep uzun hikaye.. daha doğrusu açıklanamaz olduklarını açıklamak upuzun hikaye……………

p.p.s. şeritler halinde uzanıp gidiyorlar önümde

p.s.s. n demek istediğimi inanın bilmiyorum bile

p.s.p.s.  2006 

Bir Cevap Yazın

