sevdim:

Bence birlikte güzel kışlar geçirdik.Bir kış mıydı, bir kaç kış mı? Artık bilemiyorum, sen olsaydın, zaten önemi yok, derdin. Kar yağıyordu, dondurucu bir soğuk vardı ve ne zaman keşke donsam desem, sanki beni anlayacakmış gibi bakardın bana. Güneş çıktığında gezmeye giderdik. Gölgeler uzardı ve sen dallardaki buz kristallerini kırıp yalardın. Buzun üstüne düştüğünde gözlerimden yaşlar gelene kadar gülerdim, birbirimize hiç bir söz vermedik, ben de öyle olsun istiyordum zaten, yine de, beni bağışla, bensiz yaşayacağın bütün kışları kıskanıyorum.*

judith hermann

 yaz evi,daha sonra

Bir Cevap Yazın

