tiramisu sana söylüyorum çay sen anla

Hayatımdaki yanılgılara neden düştüğümü sorguluyorum.

Bilinmezin hayatımdaki yerini sorguluyorum.

Olmak istediğim yerleri sorguluyorum.

Yok olma isteğimi v yine onunla beraber ilerleyen var olma isteğimi sorguluyorum.

Kendime istediğim rüyayı gördürebiliyorken neden gerçekliğimi kabusa çevirmek için ellerimle kendi kendime kuyular kazdığımı sorguluyorum.

Belki de her şey annemin bir inşaatın toprağında kendisi için kazılmayan bir çukura atlayıp elleriyle orayı mezarı bellemesiyle başladı .

3 ya da 4 yaşındaydım.

Bana yaşamayı haketmekten çok ölmek istemeyi aşıladı belki de bu.

Ama şimdi sormuyorum. Alınacak tüm cevaplara ulaşacağım çünkü. Şimdi sormak için yanlış bir zaman önce biraz yaşamayı öğrenmeliyim.  Bu yüzden her şeyin cicisini seçiyorum.

Kendimce haklıyım. Olmak istediğim yerle beraber her şey şekilleniyor. Sadece dua ediyorum v bekliyorum.

Bir Cevap Yazın

