işte böyle ki

damdan yuvarlandı yere düşünce kafası karpuz gibi dağıldı beyni başı patladı  böyle şeylere şakır şakır gülüyorum kafamdan ketçapla salça arası bir renkte sızarsa kanlar diye tırsıyorum ya çakılırsam diye falan ama zaten kung fu falan izlemiyorum ki ben ne zamandır kavgalı dövüşlü şeyler de hiç bir şey izlemiyorum ki hayal gücüm çalışsın diye ki sanki az mesai yaptırmışım gibi çocukken değil mi ki fazla mesaiden hayal gücüm sapıttı şimdi de damdan karpuz gibi yuvarlanıp yere düşüp çatır çutur dağılan beyinleri falan düşünüyorum kesinlikle hayal gücüm sapıttı başka türlüsü mümkün değil geçici bir atraksiyon sadece anlık bir hal çok çok anlık bir hal o kadar geçici ki bana zarar veremez ki böyle hallerin kime ne zararı var ki noktalama işaretlerinden daha az zararlılar kalıplar kalıplar kalıpçı zihniyetler diyoruz da kalıplar ne güzeller kurabiye kalıpları misal bilinç kovalamacası yapmayalı geçen o uzun zamanların bir hayrını gördüm şimdi de eskiye dönüyorum yok ama uyuşuk tembel olmak değil o kısımlardan münezzeh sadece böyle saçmalamalar baki kalacak her insana lazım absüdistanım’a hoşgeldiniz tabelası ama sanırım bir benim karpuz kafamda var bu tabela başka kimsede yok kimse de kendi beynini çatıdan yuvarlanırken düşlemiyordur ne diye benim aklıma  geliyor bunlar bilmem neyse aklıma ne geldi bilsen zıplayan topları açık satmıyorlar hep o bozuk parayla alınan şansına ne çıkarsa zımbırtılarına koyuyorlar ben kırmızı istiyorum param bitene ya da kırmızı gelene kadar zıplayan top almak da istemiyorum eşref saatine denk gelsin diye zırt pırt kırmızı zıplayan topum olsun duasımı edicem şimdi ben bunu da fetva diye sorasım bile var yuh çüş de diyorum saçmaladığımın yüzde yüz farkındayım umursamıyorum çünkü böyle zamanlar herkes için var ki benim için bunlar pek pek çoklar ama neyse mühim değil her insan kendi bariz farkını bilmeli öyle değil mi absürd bir kafam olduğunu biliyorum işte eskiden insanlar daha çok anlarlardı şimdi saklanmayı öğrendim böylece herkes beni kendi gibi sanıyor bu lafı da hiç sevmem beni de kendi gibi sanıyor ne demek ya kaşının altında göz var herkezin de kimse kimseyi kendi gibi sanmasın misal ben sanmamaya özen gösteriyorum yani haha yok artık sanmıyorum tabi ki kimseyi kendim gibi sanamam kimse böyle absürd salak değil ki üstüne üstlük bir de hisli azıcık desem ki ben bir bulutseverim gibi şeyler hemen çocuk musun büyüseneler başlar kimse benim gibi değil bunu kabul edin canım insanlar demek gelir ya içimden onu da içime geri iteklerim çünkü zaten bunu idrak edecek kimse de yok zamanla aşılır belki böyle şeyler insanlar kendi saçmalıklarının farkına varıp daha çok okumayla oyalanmaya başlarlarsa belki patates çuvalı gibi oturup kumanda karıştırmaktansa ya da benim gibi klavye eskitip durmaktansa bilemiyorum ben de daha çok okumalıyım belki böyle saçmalamamak için lakin hiç canım istemiyor benim uzun zamandır kitap lafı edesim yok ama zaruret bu başka şeylerden konuşasım da yok çünkü ama illa ki bir şeylerden konuşmak zorundasınız işte holden ım olsa ördeklerden konuşurduk kışın ne zıkkıma kayboluyor bunlar diye sorardı ben de göçüyorlar evladım derdim falan nasıl yani diyince dalga mı geçiyorsun harbiden bilmiyor musun yani demek yerine bildiğim şekliyle anlatırdım kötü hava koşullarına uyum sağlayamadıkları yahut kediler ve köpekler ve tavşanlar gibi kışın daha kalın bir kürke sahip olamadıkları için bu ördekcikler sıcak memleketlere vınn anladın mı holden falan derdim çavdarlardan da konuşurduk ben çavdarların kenarındaki uçuruma meyleden çocuk olurdum holden da yakalayıcım saçı beyazlı holden dedem de senin gibi gencecik yaşta beyazlamış holden genetik ama dertten falan değil insan dertten beyazlamıyor ki holden morarıyor

Bir Cevap Yazın

